Ma-Ry 2004.

Ma-Ry ferien 2004. Klik her og Læs her om årets ferietur.
Klik på billedet for at se flere billeder.
13/8-15/8-2004.
Sejler en tur om i Julsø, forbi Alø der er blevet grøn igen efter at der blevet tyndet ud i træerne. Jeg er ude at bade, bagefter sejler vi ind til Julsø broen hvor der ligger andre Ry sejler som vi hygger os sammen med, og nyder solnedgangen.
Sejler ind og sover i Ry Marina.
Der er en sorthals lappedykker som har en ælling, som svømmer rundt i havnen.
10/8-2004.
Vi bliver kørt hjem til Ry, efter 2 1/2 måned ude i det saltevand.
Vi har sejlet ca. 430 sømil, og har haft det rigtig godt ude.

6/8-8/8-2004. Sejlet ca. 29 sømil.
Sejler om i Knebel Vig, vi kaster anker og får aftensmad, jeg er ude at bade bagefter nyder vi den flotte solnedgang.
Lørdag har vi igen flot vejr efter morgenmaden er jeg ude at bade igen, svømmer helt ind til land og går i land på Mols. Det blæser lidt op så vi sejler over til den anden side af Knebel Vig tæt ved Knebel Bro. lå ankeret ud igen, var ude at bade igen Vi havde igen en flot solnedgang. Søndag sejlede vi ind til Knebel Bro hvor der er blevet lavet en flot lille havn. Vi fandt cyklerne frem og cyklede en tur. Bagefter sejlede vi til bage til Marselisborg.
30/7-1/8-2004.  Sejlet ca. 45 sømil.
Har været ude at sejle på Århus bugten i den her weekend.
Fredag sejlede vi en tur til Skødshoved hvor vi kastede anker for at nyde en flot solnedgang. Vi sejlede så tilbage til Marselisborg for at overnatte. Vi skal have gæster med til Tunø lørdag. Vi har så været på Tunø fra lørdag til søndag. Der har været flot vejr, så der var mange både der over.
3/7-2004.
Ferien er starte.
Vi sejler fra Kongsdal kl. 06.30 !
Klik her for at læse mere om ferieturen.
26/6-27/6-2004.
Har været en tur i Hadsund.
Opdateret med billeder af en Lynx helikopter som var i Mariager.
18/6-20/6-2004.
Vi har været i Mariager.
11/6-13/6-2004.
Vi er på vores første weekendtur på Mariager Fjord. Sejler til Hobro, fredag hvor vi overnatter. Tager så på strøgtur Lørdag, og er på Lystfartøjsmuseum. Bagefter sejler vi mod Mariager, og ligger til ved en ankerbøjer ved Lunddals, hvor vi overnatter. Det er blevet rigtig flot vejr.
11/6-2004.
Nu har vi fået en ny Ry stander og Kongsdal stander på.
4/6-6/6-2004.
Er sejlet fra Randers til Udbyhøj fredag eftermiddag. Og vidre til Kongsdal i Mariager Fjord lørdag.
2/6-2004.
Ma-Ry er i dag blevet flytte til Randers Havn.
28/5-31/5-2004.
Tekst kommer senere.
20/5-23/5-2004.
14/5-16/5-2004.
Vi har været i Silkeborg, og set det flotte fiskestryg ved Papirfabrikken. Bagefter ender vi igen ved bro 35. Det er rigtig godt vejr og haven på den anden side er rigtig flot med de mange Rododendron. På hjem ser vi en fiskehejre som står ved Postberhus, møder 2 både i Birksø og i Ry ligger Gl. Turisten på sin plads.
7/5-9/5-2004.
Vi har haft min bror, svigerinde og deres datter med ude at sejler. og ligger så ved bro 35 ved Svejbæk. Nyder det gode vejr, Hjejlen kommer forbi, lapperdykkeren spejler sig i vandet. H både som har har haft deres årlige bededags sejlads kommer også forbi. På vej hjemad kommer vi forbi Alø og Laven.
30/4-2/5-2004.
Vi er sejlet om til bro 23 hvor er sammen griller sammen med andre sejler. Træerne spejler sig i vandet med de flotte grønne blade. Søndag sejler vi hjem efter det har regnet, der stiger varme op fra skoven.
23/4-25/4-2004.
Ma-Ry er kommet på sin faste plads. Det er godt vejr. Vi sejler om i Alling Å lørdag, møder en fiskehejre. Ligger til ved bro 62, nyder det gode vejr. Bøgen er ved at springe ud. Går en tur op mod Bryggerbjerg. Griller og ser en flot solnedgang, sejler tilbage til Ry for at overnatte.
16/4-18/4-2004.
Vi har været på søen siden fredag, hvor vi overnattede i Rosvig ved bro 53. Lørdag sejlede vi om til bro 23 i Paradiset. Hvor vi lå sammen med Bounty VI. vi grillede og spiste op i skoven, Det var lidt koldt ! Lappedykeren har stævnemøde.
Vi har sejlet ca. 70 sømil i år.
Påsken 2004.
Vi har været i Gåsekrogen. Hentede gæster ved Ludvigslyst, overnatte ved Aqua, har været i Silkeborg, set det nye fiskestryg. Gik en tur op på Karoline Amalie Høj. Søndag grillede vi for første gang i år. Vi havde et rigtig flot vejr hele påsken.
2/4-4/4-2004.
Ma-Ry er ude i søgang på Julsø. Vi sejler en tur om i Borresø, og vender tilbage til Skyttehuset hvor vi overnatter, der er læ for den kraftige østenvind. Lørdag eftermiddag sejler vi til Ry.
Vi skal til standerhejsningen Søndag kl. 10.
26/3-28/4-2004.
Ma-Ry er på årets første sejltur ude i Birksø.
Vi har overnatte i båden for første gang i år.
20/3-2004.
Ma-Ry er kommet i vandet i dag.
Copyright(c) 2004 www.ma-ry.dk. All rights reserved.